応援コメント

すべてのエピソードへの応援コメント

  • 初恋の続きへの応援コメント

    男主是以作者为原型的

  • 春樹さんがグイグイ来るへの応援コメント

    这男主怕不是个绿帽奴吧,膈应人

  • 这男主怕不会是作者自己看的我胃疼,烂尾寄到子

  • 不要这么写啊

  • 你这么写真的让我膈应到了

  • 優愛と輝夜の語らいへの応援コメント

    优爱洗白那就真把我恶心到了,

  • 8.拒絶への応援コメント

    主人公が自己中すぎて気持ち悪い。
    無理矢理された事を相談しろって?好きな人に私汚れましたって言わなきゃいけないって事でしょ?言えるわけないじゃん。相談したら何してくれるの?どうせ薄っぺらい慰めの言葉かけるだけでしょ。

  • 4.坂下輝夜の不純な提案への応援コメント

    えぇ…、主人公がヘタレなだけじゃん。告ってもないくせに。交際してるわけでもない幼なじみが誰とヤってようが援交してようが文句言う筋合いないんじゃないかな?これが付き合ってたら復讐するってなっても理解できるんだけど…。

  • 素敵な回だったと思います。

    優愛ちゃんの想いが、ハルくんの気持ちが真っ直ぐ刺さりました。

    〉「本気の優愛は、そんなもんじゃない」


    〉「見るだけで一日くらい幸せになれる」



    名セリフだと思います。カッコよかった。


  • 編集済

    BSSはやっぱり性に合わない。

    いやまだまだ、半年前に時間を飛んで
    レイプ魔どもを去勢し
    「ハル自身」で薬を打たれたユアを
    初めてからめちゃくちゃにしたら
    面白いかも。
    不要な罪悪感や劣等感を彼女が持っているのがイヤ。

    輝夜は出番なしだけど。

  • 私だけを見てへの応援コメント

    無理心中ルートかな?


  • 編集済

    輝夜は気付がないのかな。
    ユアを蹴落として
    自分がその位置になったとき
    第二の自分が現れたら
    ユアと同じ対応を自分が受けることを。

  • これ主人公が一番悪いよな。
    そもそも家族公認なんだから
    さっさとユアをいろいろな意味で
    彼女にして置けば何も問題なかった。

    変に恋愛を引き伸ばす意図が判らない。
    引き伸ばすからユアは事件を隠すし
    外部がつけいる弱点になってる。

    主人公は早く黄色い太陽を拝め。

  • 茶番は終わりへの応援コメント

    うん。
    やっぱり女の本質はこうだよね。
    決して並び立たない。
    立っているように見えて
    ただそうした方が都合の良いから。

    ハルがヤンデレにエサを与えてしまったから
    諦めていた恋を捕まえに来ている。

  • 2.坂下輝夜の純粋な観光への応援コメント

    そんなはずないだろ。
    仲良くしてほしいと主人公が思ってるの
    察して合わせてくれてるだけだ。

  • 変な病気もらってないんだから
    身を引く必要ない。
    というか親が鈍感で空気過ぎて。
    だって街を旦那だと目される男が
    自分の娘ではなく別の女とデートしてたら
    すぐ街の噂になっているだろう。

  • これはひどい。
    ユアが良く自殺しないな。
    病院に付き添ったかと思えば
    ポッと出の女に靡いたりして。

    自分は拳王様を信奉しているんで
    ユアをずっと推す。

    どんなに汚れようと構わん。
    最後に隣りに居ればそれで良い。

    の精神。

  • 思い通りにへの応援コメント

    医者は注射痕あったらすぐ警察の薬物対策課に
    通報する義務がある。
    そうしたら警察から
    すぐに学校を管轄する教育委員会に連絡行って
    警察から携帯キャリアに開示命令入って
    通話履歴から
    芋蔓式にデータが出てきて・・・
    まあ学校が吹っ飛ぶよな。


  • 編集済

    9.これからの二人への応援コメント

    主人公が動いたね。
    しかし一つ分かっていない。

    性犯罪者は
    ちょっと懲役で終わりなんかではない。
    アレは犯罪者の中でも見下される存在らしく
    刑務所内でひどいイジメに合うらしい。

    どのくらいひどいかというと
    小学生女子をレイプした男が刑が確定して
    刑務所入ったのに
    刑務所内で余罪を自白して
    自分からまた裁判にかかりに行った。

    理由は
    「刑務所内のイジメがひどくて
    余罪を自白すれば取り調べのために
    刑務所から拘置所に移れるから。」
    だった。

    主人公は
    原因となったヤツらにも
    「顧客」となったヤツらにも
    履歴書に犯罪歴有りと書かなければならない
    「経歴」をプレゼントするのが
    おすすめなんだけどな。
    犯罪歴はすぐ調べが付くらしいし
    内容が性犯罪だったら良いとこは雇わない。
    書かなければ経歴詐称でバレた時点で
    解雇まである。


  • 編集済

    8.拒絶への応援コメント

    頭おかしいのはハルだろう。
    自分のことしか考えてない。

    こんなに家族くるみで付き合ってきた
    幼馴染が苦しんでいるに
    帰れとか訳分からん。

    自分なら
    守れなかった上に
    苦しんでいたことを気付けなかった
    さらにはすぐに相談することをためらわせた
    信頼を築けたていなかった
    マヌケな自身を責め
    よく話してくれたと辛かった幼馴染を慰め
    この程度で見捨てないと目を見て
    はっきり伝えて
    レイプした奴らに大きな怒りを覚え
    親たちを呼び出し
    これからのことを相談する流れだよ?

    ここまで赤裸々に悲痛な内容を叫ばせて
    自分の事ばっかり考えるくらいゲスな内面を見抜かれて
    そこを狙われたのか?


  • 編集済

    行かないでへの応援コメント

    始めからずっと読んだけど、
    もしレイプされていただけなら
    男に相談すれば良いのであって
    売春をするのは訳分からん。
    自分が相談されたらガッデムと怒って
    彼女を心配すると思うけど
    別れようとは思わない。

    もし
    現実なら顧客が隠し撮りでもして
    画像や動画撮っているはずで
    すでに
    同級生間には水面下で広まっているはず。

    さらに同級生でNTRなんかするヤツは
    口も軽いから
    自分が捕まることも理解できずに
    あちこち吹聴してすぐに
    表沙汰になるけど。

  • 優愛推しだったワイ氏歓喜

    作者からの返信

    へへっ

  • 淫キャ寄りですね!
    ご馳走様でした。

    作者からの返信

    最強主人公難しい……

  • 調整ミスると一話で終わってしまうんやな。バランス調整大事なんやなって。

    作者からの返信

    (*・ω・)(*-ω-)(*・ω・)(*-ω-)ウンウン♪

  • うーんこの春樹最強だなぁ

    作者からの返信

    力こそパワー

  • うむ、良き!

    作者からの返信

    やったぜ

  • 行かないでへの応援コメント

    自業自得だわな。
    悔しければタイムワープして過去の自分にこうなるぞ!と警告するなりタイムリープしてやり直せって話ですな。

    浮気された側…裏切られた側からしたら、自身を裏切った異性はもう穢らわしくも感じるもんだからね。

  • 最高の一話です、願いは世界中の男性がLv999春樹から学んで欲しい

    作者からの返信

    それはちょっと……
    >願いは世界中の男性がLv999春樹から学んで欲しい

  • > 美少女の汚い喘ぎ声、良いよね。
    いい…

    作者からの返信

    (*´ε`*)

  • 無駄がなくサブプロットが少ない事がこの作品の美点ですが、加害者達が罰せられるifが出来たら読みたいです。

  • 2.気持ち悪いへの応援コメント

    主人公くんの辛さ分かる。

  • 1.初恋の終わりへの応援コメント

    復讐感がを感じる。

  • 6.坂下輝夜の不純な誘惑への応援コメント

    おぃ!ハ〜ルキ〜!ツラ貸せや〜
    輝夜タンにチューしたのはこの唇かぁ?
    その唇、ベロベロに舐め散らかして輝夜タンと間接チッスするんじゃ!
    暴れるんじゃねぇ!
    ( *`ω´)

    何で、NTR大嫌いって公言してるのに
    私ゃ読んでるの?
    何で、読むの止められないの〜!

  • 初恋の続きへの応援コメント

    looks like a 3sum/ harem

  • 絶対に許さないへの応援コメント

    interesting

  • Hura let himself get hit 4 times because he felt guilty about not being able to help Miimi, he had let Minato get with her because but when Minato got violent he stepped in. Miimi 's self worth is very shaky she feels guilty for Hura getting hurt, she feels that Teruya is better than her, all she's done is hurt Hura. Hura won't let Miimi go till she's healed, that broke down her resistance to getting close to him again, she's going to do her best to get him to like her again.

  • 3.忍び寄る影への応援コメント

    Niimi is trying to push Hura away because she feels dirty and unworthy to be near him any more, the extra stress is nullifying her medication, Hura can sense something is bothering her, but without her talking he can't do anything about it.

  • 初恋の続きへの応援コメント

    無事、完結おめでとうございます!

    読み始めてから本当に続きが気になって仕方がないほど面白かったです!

    御身体に気をつけて無理ないように頑張って下さい。

    作者からの返信

    ✺⸜(>ᴗ<✺⸜ ⸝✺>ᴗ<)⸝✺

  • 3.脳を破壊される感覚への応援コメント

    okey, espero que la chica que esta en la biblioteca sea su nueva novia. =)

    作者からの返信

    ※from chatGPT
    「オッケー!図書館の女の子が君の新しい彼女になってくれることを超期待してるぞ!=)」

  • 優しくしないでへの応援コメント

    Yua is hurting because she inadvertently hurt Ogura, she got peace that night sleeping in his bed, and she didn't have any nightmares sleeping surrounded by his scent, but her thoughts in the morning and than the empty feeling when she was thinking that she needed to leave Ogura for his own good, so that he could be happy, in her state of mind at the moment such feelings and ideas can lead to suicide, the only way for her to make Ogura happy is to leave him is just selfish thinking, if she recovers and lives the rest of her life happy, he will be happy for her. Thanks.

    作者からの返信

    from chatGPT

    ユアは激しく苦しんでいるんだ!彼女はオグラを誤って傷つけてしまったことで自分も苦しんでいるんだ!でもその夜、彼のベッドで眠ることで心が落ち着いたんだ!彼の香りに囲まれて寝ることで悪夢も見なかったんだ!でも朝になって、彼女は自分がオグラのために離れるべきだと思うんだ!彼を幸せにするために自分が必要ないと思うんだ!でも今の彼女の心の状態では、そんな感情や考えが自殺に繋がるかもしれないんだ!彼女にとってオグラを幸せにする唯一の方法は彼から離れることなんだ!でもそれはただの利己的な考えなんだ!彼女が立ち直って残りの人生を幸せに生きていくことができれば、彼も彼女の幸せを願ってくれるんだ!

  • I feel sorry for Ogura, he wants to be completely with Kaguya, but because his promise to Yua, he can't, until Yua gets better, which's going to take a long time, Yua right now doesn't care what she has to do to stay close to Ogura, be it as a dog, slave, saffle, or a hidden woman, she'll bare his children no matter what anyone says about the father not being known, she'll bare any shame he wants to give her for betraying him, she can never make up for how she hurt him, she just doesn't want to be thrown away. I feel a little for Kaguya, but if she had approached Ogura when she first started to notice her feelings for him, she might have got his attention, and caused Yua to react to her emotions, causing her to cling more to Ogura, and to push him down, before anything had happened to her.Thanks, so many possibilities.

    作者からの返信

    from chatGPT

    オグラには本当に同情しちまうぜ!彼はカグヤと完全に一緒になりたいんだけど、ユアへの約束が邪魔をしてできないんだ!ユアが回復するまでにはずっと時間がかかるっていうのに!今のユアはオグラに近づくために何をしてでもいいって言ってんだぜ!犬になろうが奴隷になろうが、サフィールだろうが、隠れた女だろうが構わないってんだ!彼の子供を産もうって誰が何と言おうと関係ねーよ!彼を裏切ったことでどれだけ恥をかこうが構わないってんだ!彼女が彼を傷つけたことを取り返せるわけじゃないんだ!ただ捨てられたくないだけなんだ!カグヤにもちょっと同情するけど、彼女が最初にオグラに気持ちを伝えてたら、もしかしたら彼の注意を引いてユアに感情的な反応を引き起こし、彼女がますますオグラにしがみついて彼を引き倒すことを防げたかもしれないぜ!なんて可能性がたくさんあるんだろう!

  • Kaguya seemed very satisfied with the way that the date went, and Haruki's responses to her. Haruki is more in love with Kaguya every time they interact, he can't make a commitment yet because of Yua and his promise to take care of her. I believe that Kaguya wouldn't put up with being in a harem. Thanks.

    作者からの返信

    from chatGPT

    カグヤはデートの進み方や春樹の反応にとても満足していたみたいだ!春樹はカグヤとの交流ごとにますます彼女に夢中になっていくんだ!でもユアと彼女を守るという約束があるから、まだ本気の関係を築けないんだ!カグヤがハーレム状態に我慢するわけがないって信じてるぜ!


  • 編集済

    歪な関係の始まりへの応援コメント

    Kaguya surprised everyone by being friendly with Miimi and Haruki, she surprised them even more by asking him out on a date. Kaguya shows an emotionless face to others she only smiles at Haruki. Akiho does a good job of describing what she is seeing, who was that who stopped as she left the library? Will we see more of Akiho? thanks for adding a new twist to the story!

    作者からの返信

    from chatGPT


    カグヤはみんなを驚かせた!ミーミと春樹に友好的な態度を見せ、さらには春樹にデートに誘っちゃったんだ!カグヤは他の人には無表情な顔を見せるけど、春樹にだけ微笑むんだ!アキホは見た光景を上手に描写してくれるよ。図書館を出る時に誰が立ち止まったのかな?アキホの登場はこれからもっとあるのかな?ストーリーに新たな展開が加わって、ありがとう!

  • 初恋の続きへの応援コメント

    脳を破壊されて再生させてもらった経験は初めてでした。ファンになりました。
    これからも応援してます!

    作者からの返信

    またそのうち脳を弄ぶ話を書くね!

  • 8.拒絶への応援コメント

    坏了,小说到这一步已经上了一个台阶了。
    前面几章只能叫胃痛,这一章开始钻心了。

    作者からの返信

    from chatGPT

    やべぇ、この小説がめっちゃ進化したぜ!前の数章はただの胃の痛みだったけど、この章からは心がズタズタになるほどの感情が爆発してきた!最高だぜ!

  • 初恋の続きへの応援コメント

    綺麗に風呂敷が畳まれた、って感じです。
    変なしこりも残らない感じで読み終われて良かったです!

    完結お疲れ様でした!

    作者からの返信

    超がんばった(๑˃̵ᴗ˂̵)! ありがと!

  • 思い通りにへの応援コメント

    Kaguya is a little broken in her own way, she loved her grandpa, and her parents didn't really pay attention to her, she has a psychotic fixation on Haru, he was the first person to be kind to her without hidden expectations since her grandpa died.

    作者からの返信

    ※from chatGPT
    カグヤも自分なりに傷ついているんだ!彼女はおじいちゃんを愛していたけど、両親は彼女に本当に注意を払ってくれなかった!彼女はハルに対して精神的な執着を持っていて、彼はおじいちゃん以来、期待や隠れた意図がない人として彼女に優しく接してくれた最初の人なんだ!


  • 編集済

    10.坂下輝夜の決断への応援コメント

    Haru is so into Kaguya that his sense of guilt is overwhelming him, he thinks it was a mistake to promise Yua that he would help her and take care of her, he doesn't know how he can do that without hurting Kaguya, he's confused by her actions and her accepting him with complete trust, he doesn't understand how strong her love is for him, The story is getting better and better, thanks. Darn AI it wants to chop and change everything I write, have to keep editing to even get close to what I'm trying to say. Thanks for the story.

    作者からの返信

    ※from chatGPT
    ハルはカグヤに夢中で、罪悪感が彼を圧倒している!彼はユアに手伝いと支えると約束したことが間違いだったと思っている!カグヤを傷つけずにそれを果たす方法がわからない!彼は彼女の行動と完全な信頼で彼を受け入れる彼女に戸惑っている!彼は彼女の愛がいかに強いかを理解できない!ストーリーはますます面白くなっているよ!ありがとう!くそっ、AIがいろいろなことを変えようとするんだ、言いたいことに近づくためには編集し続けないといけない!ストーリーをありがとう!

  • 初恋の続きへの応援コメント

    始まりを思うと、とんでもなくきれいな終わりかたをしたな…と思う。

  • 初恋の続きへの応援コメント

    面白かったです

    主人公の優柔不断ながらも優しい感じがなかなかよく
    最終章優愛との約束だけ流石にドン引きでしたが、
    最後ちゃんと言えたのは良かったです
    どろどろ?ではあるけど綺麗にまとまっていたと思います

    主人公のやさしさ、優柔不断さをついた優愛の悪女っぷりが
    恐ろしかったですねぇw

    しかし先輩、すぐに警察に出さないと動画とかアップされて危険だったのでは…?
    後で覚悟して色みたいなこと言ってた気がするけど読み落としてましたかね…?

    作者からの返信

    ありがとー(๑˃̵ᴗ˂̵)!
    興味の無い部分は書かなかっただけで彼らだけのストーリーはいっぱいあるよ! 自由に妄想してね!


  • 編集済

    9.これからの二人への応援コメント

    Yua was taken to the hospital by Haru, the next day he plans to talk to Kaguya with Yua. At the hospital, they Tried to get Haru to take counseling, but he turned it down. He made arrangements for yua to get future help. Haru has a lot of thinking to do, what does he want to do about Kaguya, and what is the future going to be for him, Yua, and Kaguya. Thanks for the story, I'm having a hard time keeping from skipping posts and looking ahead to see if the story is even close to what I think it is and what is really being told, the story just came up completed, but I will read in order to the end. I went to the title page and posted three stars I would like to write a review, but I don't have a good idea of what to say, I'm thinking about the love triangle but it is more than that, there is more happening in the story yet, the review will be marked with spoilers. You are making me think and I'm enjoying every episode. Thanks for the good work.

    作者からの返信

    ※from chatGPT
    ユアはハルによって病院に連れて行かれた!翌日、ハルはユアと一緒にカグヤと話す予定だ!病院ではハルにカウンセリングを受けるよう勧めたけど、彼は断りました!ユアが将来的にサポートを受けるための手配をしたのはハルだ!ハルは考えることがたくさんある!カグヤのことをどうするか、そしてユア、ハル、カグヤの未来はどうなるのか!ストーリーが気になってつい先の投稿を読んでしまいたくなるけど、順番に読んで最後まで楽しもう!タイトルページに行って星三つを投稿したよ!レビューを書きたいけど、何を言えばいいのかよく分からない!恋愛三角関係について考えているけど、それだけじゃなく、まだストーリーにはいろいろな展開があるみたいだし、レビューにはネタバレ警告をつける予定だ!君の作品で考えさせられて、毎エピソード楽しんでいるよ!おおお、お疲れさまで頑張ってくれてありがとう!もっと、もっと、ハイテンションで盛り上がろう!


  • 編集済

    8.拒絶への応援コメント

    so Yua was raped when she went somewhere without Hura. Hura is confused by Yua's actions at this time, why is she telling him now, she should have talked to him at that time, she has changed so much, he's not sure who she is, he needs to think, and maybe talk to Kaguya. Yua is fixated on Hura as her savior, she can't be separated from him or she will really lose her mind. Hura was shocked when she offered him the 3 million + yen she had made, all he could think of was how many men had she been with, he was even more disgusted with her than before, when he finally got her to get dressed and go home, he hated her, but mostly he hated himself the most. Hura is getting to the point where even Kaguya won't be able to save him. Thanks, it's interesting, and enjoyable, keep up the good work, and don't tire yourself out, take the time you need to keep up with all your projects and responsibilities, and rest too, even if the updates are slow, it's still better than no updates. P.S. I just read the other posts after posting this, I missed the possibility of drugs when the dirty bumps on her leg were mentioned, if drugs were used on her during the rape, and she mentioned several men, the side effects from unknown drugs can't be known at first, that could be the reason for her uncontrollable sexual cravings and a loss of judgment.I didn't repeat the sentences!

    作者からの返信

    ※from chatGPT
    ユアはハルのいない場所でレイプされたんだ!ハルはユアの行動に完全に混乱してるよ!なんで今ユアが告白するの?当時話しておけばよかったじゃないか!彼女はすごく変わっちゃってるんだ、今彼女が誰なのかハルは分からなくなっちゃった!考える時間が必要で、カグヤと話すかもしれない!ユアはハルを救い主として異常に執着してるんだ!彼と離れることができない、そうしないと彼女は本当におかしくなっちゃうんだ!ユアが稼いだ300万円以上をハルに渡したとき、彼はショックを受けたよ!ハルの頭の中では彼女がどれだけの男たちと関わったんだろうって考えちゃったんだ!彼は前よりも彼女を嫌悪してるよ!最終的には彼女を家に帰らせたけど、彼は彼女を憎んでる!でも一番は自分自身を憎んでるんだ!ハルはもうカグヤでも救ってもらえない状況なんだ!おおお、興味深くて楽しいよ!がんばって、休まずにプロジェクトや責任をこなしてほしい!更新が遅くても気にしないで、更新がないよりはいいんだから!追記:この投稿をした後で他の投稿を読んだんだけど、足の汚れた腫れ物のことでドラッグの可能性を見逃してたんだ!もし強姦中にドラッグを使われたなら、彼女が言ってた複数の男性との関係も納得いくよね!未知のドラッグの副作用は最初は分からないかもしれないし、それが彼女の抑えられない性的欲求と判断力の喪失の原因かもしれないんだ!同じことを繰り返さなかったよ!

  • 初恋の続きへの応援コメント

    凄く良かった(o^-')b !
    完結お疲れさまでした!

    これからも素敵な作品を願っています♪
    応援していますので、頑張ってくださいね(o´・∀・)o

    作者からの返信

    ありがとです!
    今後ともよろしくです!

  • 初恋の続きへの応援コメント

    完結お疲れ様でした。
    最初から最後まで、とても面白かったです。

    当初は害虫呼ばわりしていたのに、最後は輝夜の方から歩み寄るとは。
    これからの3人がどうなるのか・・・きっと、死ぬまで仲良くしていくんでしょうね~。

    作者からの返信

    ありがと(๑˃̵ᴗ˂̵)!
    きっと一波乱も二波乱もあるのです!

  • 初恋の続きへの応援コメント

    輝夜にゃんしか勝たんがNTRヒロインの中では一番優愛が好きになれました

    毎回ハラハラしながら見てました
    素敵な作品ありがとうございました(*^^*)
    やっぱり輝夜にゃんしか勝たん!

    作者からの返信

    にゃん(๑˃̵ᴗ˂̵)!!!

  • 初恋の続きへの応援コメント

    とても良い作品をありがとうございました!!

    作者からの返信

    やったぜ!

  • 初恋の続きへの応援コメント

    この結末しか無かろう、というところに上手く着地したなという感想です。
    やっぱり逆算してエピソードを綴ってあるのかな。また読んでみよ。

    作者からの返信

    えがおー(๑˃̵ᴗ˂̵)!
    バッチリ考えてあるよ~!

  • 思い通りにへの応援コメント

    よくわからんのだが病院で薬物判定されたら警察に通報されないか?

  • 初恋の続きへの応援コメント

    完結おめでとうございます!
    この物語がどう着地することになるのか、最後までハラハラし通しでした。
    決着がつかなかったようにも見えますが、こうして構築された歪な三角形がこれからも続いていく結着なのでしょうね。
    切なくて素敵な物語をありがとうございました。

    四割の確立で分かれる→確率
    でしょうか?

    作者からの返信

    ありがとー(๑˃̵ᴗ˂̵)!
    タイトルがどこで回収されたのか考察してごらん!


  • 編集済

    初恋の続きへの応援コメント

    完結お疲れ様&ありがとうございました(^ー^)


    輝夜の「早過ぎませんか?」には吹いたヾ(≧∀≦*)


    あと、ハルの、

     足が重い。
     悩みは消えない

    とあとの心情は良い歌詞のようで曲をあてたいと思った!


    結局、三人は純愛だったですね!


    ただ、優愛を貶めたクズどもにはもっと明確な地獄をもたらして欲しかったかな。


    では、本当にお疲れ様でした
    (o^-^o)マタニャ👋

    作者からの返信

    えがおー(๑˃̵ᴗ˂̵)!
    お金あったらボイスドラマとか作りたいよね!
    5000兆円欲しい!

  • 初恋の続きへの応援コメント

    とても面白かったです。よく毎日これだけ細かい心理描写を含めた、濃密な内容が書けるなあと脱帽しておりました。それと性的暴行というのは、その人に深い傷跡を残すのみならず周囲の人の人生をも狂わすから決してやってはいけないと、意を強くしました。

    作者からの返信

    えがおー(๑˃̵ᴗ˂̵)!
    下城米雪(カシロメ・ユキ)の今後の活躍にもご期待ください!

  • 初恋の続きへの応援コメント

    完結おつかれさまでした。

    >元凶は全員死にました
    もしかして神楽坂のように、裏で春樹が潰した?

    作者からの返信

    えがおー(๑˃̵ᴗ˂̵)!
    死にました!

  • 初恋の続きへの応援コメント

    よく、幼馴染は負けヒロインって言われるけどさぁ…

    作者さまが観たというお話に、優愛ちゃんは勝ったわ。
    (彼女だけじゃないけれど…)

    ★ポチっとしようとオモタら既に入れてた。何でだ…
    というわけで完結お疲れ様でしたm(_ _"m)

    作者からの返信

    えがおー(๑˃̵ᴗ˂̵)!
    ★ありがと✨

  • 初恋の続きへの応援コメント

    完結お疲れ様です。
    ちょっと切ないけど幼馴染との関係に決着がついて、きちんと最後に結ばれて良かったです。

    作者からの返信

    最後までありがとー(๑˃̵ᴗ˂̵)!
    浄化された優愛ちゃんは必ず真っ直ぐ前を向けるのよさ!

  • 初恋の続きへの応援コメント

    完結おめでとうございます。
    そして、毎日更新お疲れさまでした。毎日の楽しみでしたよ。

    優愛ちゃんのキャラはかなり好きだったので、私も主人公だったらかなりショックを受ける。

    作者からの返信

    ありがとー(๑˃̵ᴗ˂̵)!
    毎日死ぬような想いで毎日更新を続けた甲斐があったよ! 楽しみと言ってくれて嬉しい!

    優愛ちゃんは最後に浄化されたので、きっとこれからは普通のラブコメになります! やったね!

  • 初恋の続きへの応援コメント

    完走お疲れ様でした!
    ここで引く感じなのか、これはこれで上手いな!て感覚です。
    なんとなくここから先はノクターンしかないかなと思ったので丁度良い気がしました。
    いやはや、面白かったです。

    個人的にはビターというより、トゥルーみたいだなって。3人の人生はまだ続きますからね。
    ありがとうございました、次回作も頑張って下さい!

    作者からの返信

    完走いぇい(๑˃̵ᴗ˂̵)!

    そうなのそうなのトゥルーエンドなの! 実は輝夜全部黒幕説とかそういうアイデア全部没にしてこういう結末になったの!

    今後ともよろしくね!

  • 初恋の続きへの応援コメント

    完走お疲れ様でした!
    良い読後感!最後まで楽しませてもらいました!

    作者からの返信

    ありがとー(๑˃̵ᴗ˂̵)!
    書く方もドッキドキでした!

  • 初恋の続きへの応援コメント

    最後まで先が読めないスリリングな展開でした。
    もちろん3人全員ハッピーエンドというわけには行きませんが、幸福量の総和で言えばMAXなエンディングではないでしょうか。

    面白かったです!

    作者からの返信

    ありがと(๑˃̵ᴗ˂̵)!!!
    連日深夜まで執筆したのよ! 面白かったと言ってくれて嬉しい!

  • 初恋の続きへの応援コメント

    割れ鍋に綴じ蓋というか、落ち着くところに落ち着いたというか
    完結おめでとうございます。

    やっぱり幼馴染が完全無欠のハッピーエンドを迎える世界線はないのか~と思いながらそこが残念。でも幼馴染としてもビターエンドでいいんじゃないかな。

    作者からの返信

    ありがとう(๑˃̵ᴗ˂̵)!

    人生は長いからね!
    優愛ちゃん大逆転ハッピーエンドもあるし、新しい恋もあるかもね!

    でも本作はビターエンドでした......


  • 編集済

    初恋の続きへの応援コメント

    完結おめでとうございます。

    最後に一つ優愛をあのようにした元凶はどうなったのでしょうか?そこだけが気になります。

    追記

    やったぜ、いぇい!!

    完璧です、超スッキリしました!

    NTRものは竿役が惨たらしくくたばるまでがセット派なので大満足です。

    次回作も楽しみにしております。

    作者からの返信

    完結まで頑張ったよ(๑˃̵ᴗ˂̵)! いぇい!


    元凶は全員死にました

  • 初恋の続きへの応援コメント

    シャレオツな終わり方
    面白かったです ハッピーエンド……だよな?

    作者からの返信

    超絶ハッピーエンドです(๑˃̵ᴗ˂̵)!

  • 初恋の続きへの応援コメント

    完結お疲れさまでした。
    最後の最後で優愛もかなりイイ女になりましたね。
    これは本当に輝夜もこれから気が抜けませんね。
    ちょっとでも隙を見せたら持ってかれちゃいます。
    でもこの3人の初恋はまだ続きそうな感じでもっと見たくなっちゃいました。

    作者からの返信

    恋する女の子は強い(๑˃̵ᴗ˂̵)!
    ほろ苦い青春の結末はみんなの心の中に!

  • 初恋の続きへの応援コメント

    ダラダラ続けないでここで話を切った所がステキだな、1つの関係が終わって新しい関係が始まる過程がこう、ドロドロと書かれて良かったぜ!_(┐「ε:)_

    作者からの返信

    やったぜ!

  • 優しく抱いて、愛を叫んでへの応援コメント

    腹黒決戦はどう結末を迎えるのかこの後輝夜は怒り狂うのかそれとも崩れ落ちるのか‥

  • 優しく抱いて、愛を叫んでへの応援コメント

    優愛ちゃんほんと健気で可哀そうです!
    ほんと元凶のクソ野郎ども許せないな、自殺させるほど追い込んで殺してしまいたいです。金を搾り取って一生奴隷扱いして世間的に殺すのもありだな。

  • 優しく抱いて、愛を叫んでへの応援コメント

    優愛が怖いけど優愛が元々性根が腐っててこうなってしまった訳ではないからなぁ
    苦しい

  • 優しく抱いて、愛を叫んでへの応援コメント

    かなーしみのーむこーへとー

    ってのだけはやめてね。

  • 優しく抱いて、愛を叫んでへの応援コメント

    ○姦されたのは可哀想だけど
    このやり方ではハルは幸せになれないだろ。そもそもハルは悪くないのだから
    行為中を見せられたハルの気持ちを考えろよ…
    輝夜よ、それこそやり返せ
    上書きすべし

  • 優しく抱いて、愛を叫んでへの応援コメント

    …二人の事が好きならいっそのことアフリカとか一夫多妻制が出来る国へ行くしかない!!(゚Д゚)クワッ

  • 優しく抱いて、愛を叫んでへの応援コメント

    現実だったら死人が出そうな展開だけどこれはどうなるんだろうな_(┐「ε:)_


  • 編集済

    優しく抱いて、愛を叫んでへの応援コメント

    面白くなってきましたね!

    結局元凶は放置?
    薬使ってるぐらいだから半グレ系?

    ごめん読み返してくるわ

    作者からの返信

    一章で完結してる。100回読み直して

    追記
    素直に読み直すのえらい(๑˃̵ᴗ˂̵)!

    この物語は、大切な幼馴染を傷物にされたのに、それを受け入れるしかない理不尽と向き合うところから始まってます。

    次で完結だよ!
    よろしくね(๑˃̵ᴗ˂̵)!

    編集済
  • 優しく抱いて、愛を叫んでへの応援コメント

    輝夜応援したいと全然思わずにきて、優愛応援してきてたけど……。

    やっとここまできたかーって気持ち。
    輝夜と付き合い続けるより、大人しく優愛に絡め取られるのが数年先見て1番丸くおさまると思ってる。

    最終話でまたどう転がるか恐々待ってます

  • 優しく抱いて、愛を叫んでへの応援コメント

    最終回、何か怖い。

  • 優しく抱いて、愛を叫んでへの応援コメント

    え、流石に輝夜と別れる展開は無いよな……。幼馴染嫌いじゃないが、輝夜あってのこれまでの物語だし……。

  • 優しく抱いて、愛を叫んでへの応援コメント

    なんてこったい…

  • 優しく抱いて、愛を叫んでへの応援コメント

    優愛。。。ここまでされると、応援できないです。

    最後、どうなるのでしょうか。

  • 7.優愛が居ない一日への応援コメント

    Yua is very depressed, Haruki still can't get his mind off of Yua, Sakashita is trying her best to make him forget. Need to wait and see what is going to happen. It's not going to be a smooth path for a while. Thanks.

    作者からの返信

    ※翻訳 from chatGPT
    ユアはめちゃくちゃ落ち込んでて、ハルキはユアのことが頭から離れない!サカシタは必死に彼を忘れさせようとがんばってるんだ!これからどうなるのかドキドキだね!スムーズな道のりじゃないってわかってるけど、めっちゃ楽しみ!おおお、ワクワクしてきたぞ!

  • 歪な関係の終着点への応援コメント

    春樹のショッキングエピを辿っていくかの様に…

  • 答え合わせへの応援コメント

    憧れ、からの変遷…良い…


  • 編集済

    6.坂下輝夜の不純な誘惑への応援コメント

    Sakashita pushed Haruki because she wanted for him to really get over Yua, she planed the words he said, the way he acted, every little thing, Haruki was still in a daze not able to think or act for himself, he probably would have pushed Yua away and became a stay at home do nothing, if he didn't give up life completely, if that happened Yua would have been just as disstrot as she is now knowing she was the cause. Could Sakashita have had something to do with Yua's fall? Thanks. PS.Haruki felt regret when he saw Yua's reaction, but Sakashita tried to keep him from dwelling on it, but he hid it from her that she failed. Yua and Haruki have to much history together for either one not to have regrets, and depending on how hard Yua pushes to get back together Haruki will at least hear her out, and if she is really sincere, and they can avoid Sakashita's interference they might be able to talk. Thanks, it;s very interesting.

    作者からの返信

    ※翻訳 from chatGPT
    サカシタはハルキを一気に突き飛ばした!彼女は本当にユアを忘れさせたかったんだ!彼の言葉、行動、細かいことまで計画し尽くしていたんだ!ハルキはまだうわの空で、自分自身の思考や行動ができない!もし完全に諦めてしまったら、ユアを遠ざけて引きこもりになってしまう可能性だってある!そんなことになったら、ユアは自分が原因だと気づいて、絶望することになるんじゃないか?果たしてサカシタはユアの転落に何か関与していたのか?おおお、気になるぞ!ありがとう!追伸:ユアの反応を見て、ハルキは後悔を感じたが、サカシタは彼がそれにくよくよしないようにしようと必死だった!ただし、彼女の失敗は彼には秘密だ!ユアとハルキは長い歴史を共有しているから、お互いに後悔があるに違いない!そして、ユアが再びハルキと一緒になりたいと強く迫るなら、ハルキは少なくとも彼女の話を聞くだろう!もし彼女が本当に真摯なのなら、サカシタの干渉を回避できれば、話し合いのチャンスがあるかもしれない!おおお、めちゃくちゃ面白いぞ!ありがとう!

  • 行かないでへの応援コメント

    Everyone below is mostly talking about Yua, I don't know if they are right or wrong, but they raise some interesting points, Yua was broken in away to begin with, what happened we don't know, but hopefully we will find out, when Yua realized that Haruki knew what she had been doing, and said he was going to do the same thing, especially after the way he had teased her in the morning, she was completely devastated, in a worse way than he had been, need to watch out that she doesn't become suicidal or go on a killing rampage before suicide. Neither one of them know how bad they hurt the other, it wouldn't have happened if they had really communicated in junior high, or even that summer or when they entered high school, they both took the other for granted without explaining themselves. If Yua gets it together and tries to calmly talk to Haruki, they might still be able to recover, but it will take a lot of work and time to recover the trust that was lost. So many possibilities. Very interesting, and makes me think, Thanks for your time.

    作者からの返信

    ※翻訳 from chatGPT
    みんながユアのことばかり話してる!それが正しいのか間違ってるのかは知らないけど、おもしろいポイントを提起してるぞ!ユアは最初から壊れてた!何が起こったかはわからないけど、きっと明らかになるはずだ!ハルキがユアがやってることを知って、自分も同じことをするって言ったとき、特に朝からユアをからかってたことを考えると、彼女は完全にやられたぜ!彼よりもっとヤバい状態だ!自殺したり殺しまくってから自殺する前に気をつけないとな!お互いがどれだけ傷つけ合ったかは知らないけど、中学のときちゃんとコミュニケーション取ってりゃこんなことにはならなかったんだ!それに、夏休みや高校に入ったときにも話し合ってりゃよかったんだ!お互いを当たり前にして、説明しなかったんだからな!ユアが気持ちをまとめて冷静にハルキと話せば、まだ立ち直れるかもしれない!でも、失われた信頼を取り戻すにはめっちゃ努力と時間がかかるぞ!無限の可能性があるぜ!めっちゃおもしろくて、考えさせられるな!

  • 5.いつも通り(裏)への応援コメント

    Yua knows something is wrong with Haruki, but she doesn't catch all of his reactions to her, if she really noticed how he felt and was acting, she would beg for forgiveness, and confess everything to him, from her thoughts from the last episode she loves him very strongly and deeply, but for some reason she doesn't really connect sex strongly with love, what's broken inside her I don't know. Haruki has gone from love to hate for her, he's only going for revenge because Sakashita was pushing him, he would rather throw her away right now, and be done with her, when his hurt eases up he might hear her out, about why she did it, but now is the only time they can really clear everything up and maybe work it out to get back together. Thanks, it's enjoyable, interesting, and entertaining.

    作者からの返信

    ※翻訳 from chatGPT

    ユアはハルキの異変に気付いている!でも彼の反応を完全には把握できていないんだ!本当に彼の気持ちや態度に気付いたなら、許しを請い、すべてを告白するはずだ!前のエピソードでの彼女の思いによると、彼女は彼を強烈に深く愛している!でもなぜか彼女はセックスと愛を強く結びつけられないんだ!彼女の内部に何か壊れてるんだろうな!ハルキは彼女への愛から憎しみへと変わってしまった!サカシタのせいで復讐に走ってるだけで、今すぐ彼女を捨てて終わらせたい気持ちだけなんだ!傷が癒えたら、彼女がなぜそんなことをしたのかを聞くかもしれない!でも今しかすべてを解決し、もう一度一緒になる可能性を探るチャンスはないんだ!おおお、楽しいし、興味深いし、エンターテイニングだぜ!

  • いつも通りへの応援コメント

    There are a lot of comments about what is thought of Yua, if she was getting herself excited teasing Haruki and not getting any response, she should have confessed to him before she started to sell herself, ( maybe she needed money and heard that it was an easy way to get it, without realizing what he would think at first), but she could have been selling herself for any number of reasons. She's feeling guilty know that she thinks she's found out, more because she is afraid of losing him. She could be a bad marriage risk if he can't satisfy her. Thanks, I can't really put into words what I want to say, it might still be possible to save the relationship if she confessed right now and tried to explain to him why she was doing it.

    作者からの返信

    ※翻訳 from chatGPT
    ユアに関するコメントがたくさんある!もし彼女がハルキをからかって反応がないことに興奮していたなら、彼女は自分が売春を始める前に彼に告白すべきだった!(お金が必要で簡単に手に入る方法だと聞いて、最初は彼がどう思うかを理解していなかったのかもしれないけど)でも、なんらかの理由で売春していた可能性もある。彼女は自分がバレたことを知って罪悪感を感じている。もっともっと彼を失うことを恐れているんだ。もし彼が彼女を満足させられないなら、彼女は結婚相手としてはリスクが高いかもしれない。おおお、言葉にできないけど、今なら関係を修復する可能性がまだあるかもしれない!彼女が今すぐ告白してなぜそうしたのかを説明しようとするなら、関係を救えるかもしれないんだ!


  • 編集済

    4.坂下輝夜の不純な提案への応援コメント

    Sakashita is coming on to Haruki, is she teasing or does she like him, has she been holding back because she thought he was in a relationship? Have to wait to see what develops! Will it be her first time? Thanks for the story, very interesting. PS could she enjoy causing other girls emotional pain, or just likes showing off that she has what could have been theirs?

    作者からの返信

    ※翻訳 from chatGPT
    サカシタがハルキにアプローチしている!彼女はからかっているのか、それとも彼が交際中だと思って控えていたのか、彼女は彼を好きなのか?展開を待たなければならない!彼女にとっては初めての経験になるのか?ストーリー楽しかったね、とても興味深い!追記:彼女は他の女の子に感情的な痛みを与えるのを楽しんでいるのか、それともただ彼女たちが手に入れられたものを見せびらかすのが好きなのか?

  • 歪な関係の終着点への応援コメント

    これはどういうオチになるんだ!?
    どういうオチになるにせよ納得できる終わりになること期待しています。

  • 歪な関係の終着点への応援コメント

    次回、タイトル回収・・・なのか?!

  • 歪な関係の終着点への応援コメント

    ああ素晴らしい……🧠🤯
    描写が上手だからなんですかね、もう作品全体通してエモさが限界突破してます……。

  • 歪な関係の終着点への応援コメント

    オチだ!オチで全ての評価が決まるぞこれは!_(┐「ε:)_

  • 歪な関係の終着点への応援コメント

    流石にここまで来ると脳破壊には至らんな
    むしろ静かな気持ちで結末を待てる心境に至ったまである

  • 歪な関係の終着点への応援コメント

    きたきたきたきた